Події

В Україні з'явився новий ультрамодний позашляховик actyon корейської марки ssangyong за ціною на п'ять (!) тисяч доларів нижче заявленої спочатку

0:00 — 27 квітня 2007 eye 719

Таке значне зниження вартості більшості моделей бренду стало можливим завдяки підписанню довгострокової угоди про імпорт автомобілів між українською та корейською сторонами. Серед марок, що особливо відзначилися, виявився і корейський автомобільний бренд SsangYong («Саньйонг»). В Україні його продажі в першому кварталі цього року зросли майже втричі (!) порівняно з минулим роком. Адже SsangYong представляє в нашій країні не дешеві малолітражки, а серйозні, добре оснащені рамні позашляховики середньою вартістю 35 тисяч доларів. Але представники корпорації «АІС» — одного з найбільших українських виробників та продавців автомобілів — кажуть, що це лише початок. Нещодавно «АІС» отримав статус офіційного імпортера корейської марки, і тепер у планах корпорації вкласти значні сили та кошти у просування SsangYong на українському ринку. Вже цього року, за словами директора дистриб'юторської компанії «КМ-Україна», що входить до структури корпорації «АІС», Олега Карабаєва, в Україні з'явиться близько трьох десятків нових автоцентрів та салонів, де продаватимуть та обслуговуватимуть автомобілі корейської марки. Загалом Кременчуцький автоскладальний завод до кінця року планує випустити близько двох тисяч автомобілів компанії (для довідки: на КРАСЗ зараз збирають дві моделі — Rexton і Kyron). З літа на заводі почнуть виробляти нову модель Actyon. Ну, а найприємніша новина: ціни на позашляховики корейської марки будуть поетапно знижено, що для України, де машини лише дорожчають, справжня сенсація!

Мотори та коробки для SsangYong виробляються за ліцензією Mercedes-Benz

Назва SsangYong перекладається як «два дракони». Цей символ в азіатських країнах означає успіх. Світове визнання корейська марка набула ще на початку 90-х років, коли було підписано договір про партнерство з концерном Mercedes-Benz. Результатом альянсу стало використання в автомобілях SsangYong бензинових та дизельних двигунів, а також трансмісій від автомобілів Mercedes-Benz. Власне корейський автовиробник і в усьому іншому завжди намагався відповідати своєму партнеру — гранду європейського автопрому. Як наслідок, позашляховики SsangYong вийшли автомобілями добротними, ґрунтовними та довговічними, можна сказати, «корейськими німцями». Щоправда, на відміну від Mercedes-Benz позашляховики SsangYong мають незвичайну і нетипово яскраву для цього класу автомобілів зовнішність. За словами автоекспертів, авто корейської марки — одні з небагатьох по-справжньому «дизайнерських» позашляховиків! Своїм яскравим виглядом вони зобов'язані шеф-дизайнеру SsangYong англійцю Кену Грінлі, який до цього доклав свою руку до створення розкішних моделей Aston Martin («Астон Мартін») та Bentley («Бентлі»).

SsangYong в Україні представляє чотири моделі: солідний і значний Rexton («Рекстон»), екстравагантний та експресивний Kyron («Кайрон»), унікальний дев'ятимісний (!) позашляховик Rodius («Родіус»), а також новинку — неймовірно яскравий молодіжний кросовер Actyon («Актіон»). Оновлений Rexton — безперечний флагман модельного ряду (ціни на модифікацію з турбодизельним «мерседесівським» мотором 2,7 літра починаються від 32,5 тисяч доларів).

Як тільки сідаєш за кермо цього справжнього великого позашляховика, як моментально переймаєшся до нього повагою. Зручна посадка, ергономічний профіль сидінь з електрорегулюваннями, якість пластику та шкіри, безліч ємностей для будь-якої всячини — словом, інтер'єр машини виглядає дорогим та продуманим. На ходу автомобіль радує не менше — сильний розгін з приємним підхопленням після 3000 оборотів, спритна коробка «автомат», класна шумоізоляція. За відгуками власників, Rexton заводиться і при мінус 33 градусах, коли господарі багатьох позашляховиків іменитих європейських і японських марок кидаються в пошуках буксира.

Середня витрата палива автомобіля вагою майже дві тонни — близько 8,4 літрів.

Дизайн Kyron, ціни на який починаються від 30 тисяч доларів, не менш екстравагантний, ніж його ім'я.

Побудований на платформі Rexton автомобіль зовні справляє враження більш агресивного та динамічного: фари головного світла цього «космічного позашляховика» майже точно повторюють формою оптику новітнього Mercedes-Benz M-класу. До незаперечних переваг машини можна віднести хорошу прохідність, відмінну роботу гальм і економічність. Середня витрата палива — лише 7,5 літра на 100 кілометрів, у місті — близько 10 літрів. При цьому потужності дволітрового турбодизеля (141 к. с.) цілком достатньо для поїздок як у місті, так і трасою. Одна із родзинок Kyron — система допомоги під час спуску з гори. Натиснув відповідну кнопку — і відпускай усі педалі: автомобіль сам підтримуватиме швидкість 5−7 кілометрів на годину на слизькому ухилі, припиняючи будь-яку спробу розігнатися.

Actyon — наймолодша модель SsangYong. Перша машина з'явилася у салонах місяць тому. Створена в ультрамодному зараз стилі позашляхового купе машина оснащена найвищими стандартами — повний електропакет, адаптивний підсилювач рульового управління, фронтальні подушки безпеки, шкіряна оббивка, підігрів сидінь, парктронік, датчик дощу, клімат- і круїз-контроль. При цьому ціна, яку планують встановити на цю модель, дуже приваблива. Базова версія у хорошому оснащенні коштуватиме 25−26 тисяч доларів.