Політика

ОПЗЖ очолила рейтинг: соціологи розповіли про лідерів симпатій українців і їхнє ставлення до вакцинації

17:24 — 16 березня 2021 eye 617

У Верховну Раду можуть пройти п'ять партій. Про це свідчать результати соціологічного опитування, проведеного Київським інститутом соціологічних та маркетингових досліджень на замовлення американської консультаційної компанії Trade Union Co, California.

Так, при відповіді на питання, за яку б партію ви проголосували, якби вибори до Верховної Ради відбулися найближчої неділі, електоральні уподобання респондентів розподілилися наступним чином: лідирує партія «Опозиційна платформа — За життя», яку готові підтримати 24,6% опитаних. За нею йде «Європейська солідарність» з 20,5% підтримки. Замикає трійку лідерів президентська партія «Слуга народу», якій симпатизують 16,1% опитаних.

На четвертому місці ВО «Батьківщина» — 9,3%. За нею йде «Партія Шарія» — 5,0%, якій вдалося подолати прохідний бар'єр.

Водночас, якщо говорити про динаміку нарощування або втрати електоральних симпатій, то серед партій, які проходять до ВР, найкращі показники у «Опозиційної платформи — За життя». Кількість українців, які симпатизують цій політсилі, зростає з кожним місяцем приблизно на 1%. Стосовно інших партій, у випадку з «Європейської солідарністю» кількість її симпатиків в березні збільшилася, а у «Слуги народу», навпаки, зменшилася.

До першої трійки президентського рейтингу увійшли Володимир Зеленський, Петро Порошенко та співголова партії «Опозиційна платформа — За життя» Юрій Бойко.

73,5% респондентів, відповідаючи на питання, чи впоралась влада з вакцинацією населення від COVID-19, відповіли — ні. Водночас 20,3% українців не змогли відповісти на це питання. І тільки 6,2% опитаних впевнені, що вакцинація йде за планом.

Українці назвали телебачення основним джерелом отримання інформації про політичні події в Україні та світі. Про це заявили 39,5% респондентів. При цьому 34,5% опитаних отримують інформацію з інтернету. Ще 26% зізналися, що не цікавляться політикою.

При цьому 63% респондентів відзначили, що дивляться українські телеканали, 28% - російські, і 9% - інші телеканали.

Опитування проводилося 11−14 березня 2021 року Київським інститутом соціологічних та маркетингових досліджень на замовлення американської консультаційної компанії Trade Union Co, California. Всього було опитано 3025 респондентів по всій країні, крім тимчасово окупованих територій Криму і Донбасу. Метод опитування: CATI (computer-assisted telephone interviews — телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера). Помилка репрезентативності дослідження — не більше 2,8%.