З 1 квітня у Києві не стануть відновлювати «літній швидкісний режим» на дорогах. Про це йдеться на сайті КМДА.
За словами директора КП «Центр організації дорожнього руху» Віктора Чернія, жодна з 17 вулиць столиці, на яких раніше вводився «сезонний режим руху», не відповідає повністю необхідним критеріям.
Повідомляється, що комісія обстежила вулиці, де рішенням Київради з 1 квітня до 1 листопада передбачена можливість підвищення швидкості руху транспорту до 80 км / ч. Обстеження показало, що жодна з 17 вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям, які визначені Правилами дорожнього руху.
Черній зазначив, що на зазначених вулицях фіксується високий рівень аварійності та тяжкості наслідків ДТП. Крім того, на вулицях дозволено велосипедний рух, а проти підвищення дозволеної швидкості руху виступає велоспільнота столиці. Крім того, уздовж таких вулиць розміщені заклади масового відвідування громадян, зупинки громадського транспорту без заїзних кишень.
«Тут слід взяти до уваги, що Кодекс України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність тільки при перевищенні встановленої швидкості руху більш ніж на 20 км / год. Ще 2 км / год є технічною похибкою, що не враховуються при фіксації швидкості відповідним обладнанням. Так що фактично мова йде про дозвіл рухатися зі швидкістю до 102 км / год в населеному пункті! А на ці вулиці припадає третина всіх загиблих і п'ята частина всіх травмованих в ДТП у Києві за 3,5 роки. Це 182 смерті і 1789 травмованих. Такі висновки велоспільноти міста, які спираються на офіційні дані патрульної поліції «, — зазначив Черній.
Він нагадав, що в європейських країнах взагалі є тенденція до зниження дозволеної швидкості руху на вулицях міст до 30 км / годину.
Нагадаємо, представники Асоціації київських велосипедистів анонсували на 1 квітня проведення акції протесту проти введення в столиці «сезонного швидкісного режиму».
фото 24tv.ua/