Меган Маркл і принц Гаррі уклали нову угоду, оголосивши про співпрацю з американською компанією Procter & Gamble, якій належать такі бренди, як Oral B, Gillette, Pampers, Tampax. Фінансові деталі угоди не розголошуються. Як говориться в заяві, багаторічне партнерство фонду герцога і герцогині Сассекських Archewell з найбільшим у світі виробником споживчих товарів буде зосереджено на гендерній рівності, створенні інклюзивних онлайн-просторів, впливі спорту. І що серед їхніх спільних цілей — «справедливе майбутнє для жінок і дівчаток».
Як пише видання Metro, колись Меган звинувачувала Procter & Gamble у сексизмі. Коли майбутній дружині принца було 11 років, вона написала лист з протестом проти реклами засобу для миття посуду, в якій йшлося про те, що «матері по всій Америці ведуть боротьбу з жирними каструлями та сковорідками». Меган просила замінити слово «матері» на «люди» (що згодом і було зроблено). «Коли хлопчики в моєму класи почули це, вони почали говорити:» Так, ось де місце жінкам — на кухні"", — заявила вона.
Раніше «ФАКТИ» писали, що вагітна Меган Маркл виступила в концерті, розповівши про свою дочку і вакцинах.