У ЗМІ розгорнута чорна PR-кампанія щодо дискредитації нових власників та адміністрації ринку «Столичний», замовниками якої керівництво підприємства називає колишнього директора підприємства Рустема Абдукадирова та колишнього номінального власника ринку Олександра Стельмаха. Про це йдеться в повідомленні на телеграм-каналі ринку «Столичний».
Мета цієї кампанії, за словами адміністрації підприємства, — відновити незаконний контроль над підприємством, збирати «чорну готівку» з орендарів та продовжувати фінансувати так зване угрупування «єнакієвських».
«Для цього використовуються проросійські блогери та інтернет-ЗМІ, а також окремі інформаційні майданчики ринку, які досі перебувають в управлінні людей Рустема Абдукадирова (фейсбук-сторінка, стара версія сайту, групи в месенджерах та соціальних мережах). В цих сюжетах охорону ринку називають „тітушками“, процес відновлення прозорої роботи підприємства — „рейдерством“, розповідають фантастичні історії про конфлікти з продавцями та персоналом підприємства», — йдеться в повідомленні.
Також в повідомленні атаку називають спробою Рустема Абдукадирова та Олександра Стельмаха уникнути відповідальності за шахрайство, перевищення повноважень та доведення ринку до банкрутства, щодо чого здійснюються кримінальні провадження.
Компанія ТОВ «Продовольчий хаб «Столичний» наразі жодного відношення до роботи ринку не має. Офіційними та законними власниками ринку є компанії ТОВ «РСГП «Столичний» та ТОВ «ОІЛСІ».
«Просимо журналістів, орендарів, працівників, покупців та партнерів ринку уважно ставитися до інформаційних повідомлень, які вони отримують. Ми працюємо над відновленням повноцінної роботи підприємства і запрошуємо орендарів до укладання угод з офіційними представниками ринку», — йдеться в повідомленні адміністрації ринку.
Інші офіційні джерела інформації про роботу ринку: сайт, телеграм-канал, вайбер-група, фейсбук.