З вівторка, 10 серпня, у Києві в тестовому режимі запрацювала електронна система подачі заявок, за допомогою якої можна буде отримати спеціальні перепустки для проїзду у громадському транспорті на випадок посилення карантинних обмежень.
Як повідомив заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Олексій Кулеба, підприємства, установи та організації всіх форм власності можуть заздалегідь оформити заявки, щоб мати час пройти необхідні узгодження.
Правда, одразу поточнив, що наразі передумов для введення суворого карантину у столиці немає. Систему запустили з урахуванням попереднього досвіду, щоб третя хвиля коронавірусу не захопила столицю зненацька.
Для замовлення спеціальних перепусток керівникам підприємств та фізичним особам-підприємцям потрібно виконати наступні дії:
Якщо підприємство отримало дозвіл після внесення даних про співробітника, транспортна картка працівника активується автоматично. Щоб скористатися громадським транспортом працівникові потрібно мати транспортну карту. Перевірити наявність спеціальної перепустки працівник зможе самостійно, завантаживши на смартфон додаток Київ Цифровий і додавши транспортну карту.
Важливо: працюватимуть картки трьох видів — транспортна карта нового зразка, старого зразка та «Картка киянина».
Транспортні карти, власники яких не отримали право на спецперепустку, на час локдауна будуть заблоковані.
Нагадаємо, що раніше міністр охорони здоров'я Віктор Ляшко, пояснюючи причини збору інформації для оформлення спецперепусток у липні цього року, заявляв, що таким чином влада міста хоче уникнути хаосу у разі локдауну.
Фото з сайту КМДА.