З 28 квітня 2020 року в Україні почали діяти нові правила фінансового моніторингу. З цієї дати під пильною увагою фінансових установ опинилися:
Також підозри у банку можуть виникнути, якщо клієнт при оформленні карти вказав фінансове становище, яке є значно нижчим, ніж сума переказу.
Читайте також: Банк заблокував карту або рахунок: українцям розповіли, що потрібно робити в цьому випадку
Якщо банку здасться, що його клієнт здійснює правопорушення, переводячи кошти, походження яких здається підозрілим, фінустанова має право заблокувати і зупинити операцію клієнта на дві доби, протягом яких він повинен буде пояснити походження коштів і надати відповідні документи.
Разом з тим, нагадує ресурс 24tv.ua, вимоги щодо ідентифікації походження коштів не діють: при переказі коштів за покупку товарів в інтернет-магазині, сплату податків, комунальних послуг, штрафів та страхових внесків.
Застосування нових норм може призвести до проблем навіть для законослухняних громадян. Так при спробі здійснити транзакцію вам можуть зателефонувати з банку і попросити в телефонному режимі підтвердити операцію. Така ситуація сталася з журналісткою 24 каналу, коли їй потрібно було перевести на картку знайомого 3 тисячі гривень. Коли ж наступного разу дівчина вирішила перевести понад 20 тисяч гривень, їй знову зателефонували з банку, однак цього разу здійснити операцію однією транзакцією не вдалося і суму переказу довелося розділити на менші.
Нагадаємо, з 1 вересня в Україні стартує так звана «податкова амністія» — людям, які захочуть легалізувати свої доходи, з яких не було сплачено податки, запропонують вирішити ці питання через механізм одноразової (спеціального) добровільного декларування. Які санкції застосовуватимуть до тих, хто не скористається податковою амністією, в ексклюзивному коментарі «ФАКТАМ» пояснив адвокат, керуючий партнер АО «Місечко та Партнери» Володимир Місечко.