Клієнтка «Ощадбанку» втратила практично всю суму на рахунку через комісію за його обслуговування. Про це стало відомо із повідомлення постраждалої пенсіонерки на сайті Мінфін.
«У мене була ощадна книжка, коли я оформила пенсію, пенсійний фонд перераховував на неї гроші. У 2018 році я відкрила картку та перевела на неї пенсійні нарахування. На ощадкнижці залишилося 1477 грн, вирішила, нехай лежать на крайній випадок. І ось 1 листопада 2021 р. я вирішила зняти ці гроші та книжку закрити. І, жах, на рахунку залишилося 106 грн! Як мені пояснили, оскільки я не користувалася рахунком, з мене знімали по 60 грн на місяць, а з 2021 р. — по 100 грн!» — йдеться у повідомленні.
Жінка додала, що похід до банку для неї закінчився підвищеним тиском та сльозами.
«Виходить, банк три роки користувався моїми грошима і при цьому ще й забрав їх у мене», — робить висновок пенсіонерка.
В «Ощадбанку» жінці відповіли: «Для того щоб уникнути списання цієї комісії, достатньо один раз на рік провести будь-яку операцію переказу, зняття, оплати або поповнення».
«Тепер закрию й картку, не хочу бути клієнтом вашого банку», — зробила висновок пенсіонерка.
Раніше повідомлялося, що «Ощадбанк» продовжив термін дії прострочених карток