У ніч із суботи, 6 листопада, на неділю, 7 листопада, у додатку «Дія» та на однойменному порталі не можна буде замовити послуги та згенерувати документи. У Мінцифри пояснюють, що виконуватиметься перенесення даних «Дія» у новий дата-центр.
Читайте також: Помилки даних та комбінація вакцин: що робити, якщо «Дія» не генерує COVID-сертифікат
Замовлення послуг та документів буде недоступне з 00:00 до 07:00 7 листопада. З сьомої години ранку робота програми та порталу мають відновитись у нормальному режимі.
Усім, кому у вказаний час знадобиться COVID-сертифікат, щоб продемонструвати його під час перевірки, Мінцифри пропонує згенерувати документ заздалегідь та зберегти його у роздрукованому вигляді, у PDF-файлі на телефоні або в цифровій версії у програмі YourWallet.
Нагадаємо, Кабмін встановив, які «карантинні» документи поліцейські можуть вимагати у громадянина, і в яких місцях можуть проводитись перевірки.