Клуб споживачів

Незвичні ландшафти та культура: Катерина Вівденко про програму розвитку туризму у Миколаївській області

17:11 — 15 вересня 2021 eye 121

Нещодавно компанія «Іоніс» розширила сферу своєї діяльності та відкрила новий напрямок бізнесу під торговою назвою Ionis Consulting Group — консалтингові послуги для туристичного бізнесу. За словами директорки Катерини Вівденко, будучи успішним туристичним агентством, відомим як Ionis Tour, і маючи багаторічний досвід у цій сфері, компанія готова надавати допомогу приватним підприємствам — обирати актуальні напрямки туризму, розвивати їхній бізнес, оскільки від їхнього успіху залежить загалом стан туристичної галузі та економіки країни.

«Я активно беру участь у роботі над значними національними проєктами щодо розвитку туристичної галузі в країні, організації культурних заходів національного рівня, що дуже приваблює туристів із різних країн. І відповідно активізує роботу бізнесу. З огляду на цей момент неможливо обійтися без залучення держави», — каже Вівденко.

Вона нагадала про круглий стіл, який пройшов минулого місяця та був присвячений майбутньому туризма в Миколаївській області, з учасниками ринку та представниками влади. Зокрема, у ньому взяли участь міністр культури та соціальної політики Олександр Ткаченко, голова Державного агентства розвитку туризму Мар'яна Олеськів та голова ОДА Максим Куц.

«Під час переговорів ми обговорили основні цілі для розвитку туризму на наступні три роки. В результаті було досягнуто домовленості про спільне створення одного напряму, а також обговорили завдання для міністерства, облдержадміністрації та робочої ради», — розповіла вона.

За її словами, ефективність розвитку галузі багато в чому залежить від рівня залучення бізнесу.

«Я підготувала додаткову позабюджетну програму, яка виведе туризм у регіоні на новий рівень. Її вже затвердив голова Миколаївської ОДА Віталій Кім», — наголосила вона.

«До кінця цього року я рекомендую сфокусувати увагу на державно-приватному партнерстві, а саме відборі компаньйонів для наших проєктів. Одним із прикладів є проєкт „Мандруй Україною“, над яким ми працювали кілька років, і лише за підтримки Держагентства розвитку туризму ми змогли його запустити та спостерігати приголомшливий результат. Кількість українців, які мандрують країною, збільшилася на 30%, а хештег #мандруйукраїною було опубліковано під 167 тис. світлин українських мандрівників», — зазначила Вівденко.

Також вона додала, що вже оновила маршрути до «Магнітів України» для подорожів південним заходом Миколаївської області, де відпочивальникам пропонують ознайомитися з незвичними ландшафтами країни та культурою регіону.

«Цей проєкт здійснюється за ініціативою ОДА та за підтримки Євросоюзу для отримання інвестицій на розвиток. Ми продовжуємо працювати над атракцією „озера Баластне“, в розробці екокотеджі, кемпінги, глемпінг та паркування для електромобілів. Прошу зауважити, що наша короткострокова мета із залучення туристів до атракції вже виконана, за літо 2021 року озеро відвідали понад 15 тис. українців, що поповнило обласний бюджет на 1,3 млн грн», — наголосила бізнесвумен.

За її словами, однією з найкращих стратегій покращення туризму є створення інфраструктури.

«Насамперед нас цікавить будівництво нових доріг до природних заповідників та історичних пам'яток у регіоні, і ми отримали підтримку завдяки проєкту президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», — наголосила вона і додала, що в листопаді пройде конкурс, під час якого оберуть талісман туризму Миколаївщини.

«Найкращий варіант стане справжнім символом Миколаївського туризму — як лев для Львова чи Берлінський ведмідь. Він постійно спілкуватиметься з туристом, прикрашаючи собою різні покажчики і уособлюючи місцеву гостинність. Вкрай важливо встигнути підготувати комерційну продукцію з новим талісманом до наступного туристичного сезону», — каже бізнеследі.

Катерина Вівденко розповіла, що у 2018 році вона була членом журі конкурсу на кращу програму розвитку туризму в Миколаївській області й приємно здивувалася креативному підходу учасників: «Не можна недооцінювати конкурсні відбори, українці дуже талановиті!».

Також, за її словами, команда «Іоніса» зараз тестує нову мобільну програму для туристів, в якій об'єднані туристичні локації, некомерційні, національні та комерційні структури, що надають послуги.

«Ми ретельно відібрали організації — зареєстровані юридично, що справно сплачують податки та туристичний збір. Завдяки такому підходу ми зможемо профільтрувати ринок та рекламу, а також контролювати їхнє виконання та якість. Туризм — це не тільки про красу та яскраві емоції; це збільшення бюджету», — резюмувала Вівденко.