В «Укрзалізниці», яка раніше повідомила про запуск нового регіонального потягу «Слобожанський експрес», розповіли, як пасажири можуть заощадити 10 відсотків при купівлі залізничного квитка.
У компанії зазначили, що 10 відсотків вартості квитка пасажирам повернуть, якщо вони здійснять покупку через чат-бот.
Акція, що стартувала 15 грудня 2021 року, триватиме до 15 січня 2022 року. Взяти в ній участь зможуть пасажири, які придбають квитки на потяги далекого сполучення та швидкісні поїзди через офіційний чат-бот.
«Важлива умова: сплатити покупку потрібно гривневою карткою Visa, попередньо давши згоду на збереження її токену у чат-боті. Зарахування кешбеку здійснюватиметься на карту, з якої було здійснено оплату, протягом 10 банківських днів», — йдеться у повідомленні.
У компанії нагадали, що через чат-бот можна не тільки купувати квитки без додаткових комісій, але й отримувати корисну інформацію — розклад станції, колію, на яку прибуває потяг, повідомлення про знижки та акційні пропозиції.
Раніше в «УЗ» повідомили про призначення додаткових поїздів, які курсуватимуть під час новорічних та різдвяних свят.
Фото зі сторінки «УЗ» у соціальних мережах