Неважливо, який автомобіль стоїть у вас в гаражі, вам, як власнику, необхідно стежити за його справністю — і з метою безпеки на дорозі, і щоб уникнути раптових і дорогих ремонтів.
Деякі маніпуляції ви можете провести самі, але для більшості заходів щодо обслуговування та діагностики потенційних несправностей вам потрібно буде їхати до фахівців. Наприклад, до автосервісу ATL.
Сучасні автомобілі — це технічно складні агрегати з масою електроніки та вузлів, які не призначені для «гаражного» ремонту.
У хороших автосервісах на зразок ATL є обладнання для комплексної діагностики ДВЗ та інших вузлів авто, а також фахівці та набір комплектуючих для проведення оперативних ремонтних робіт.
До переліку можливих ремонтних послуг входять як відносно дрібні роботи, які можна відкласти, так і терміновий ремонт, без якого автомобіль неможливо або навіть заборонено експлуатувати.
Друга причина, чому автомобілісти відвідують автосервіс — це обслуговування автомобіля. Справа в тому, що експлуатація будь-якого транспорту передбачає своєчасну заміну технічних рідин та вузлів, що зношуються через певний час (пробіг).
Якщо не міняти масло в двигуні та коробці, не стежити за рівнем гальмівної, охолоджуючої рідини, що омиває, якщо вчасно не міняти фільтри, гальмівні колодки та диски, гуму на колесах та інші елементи автомобіля, є ризик потрапити в ДТП або зіткнутися з серйозною підлогою, аж до «капітального» ремонту.
Рекомендується періодично приїжджати в автосервіс, керуючись порадами майстрів та виробника (докладніше про регламент відвідувань СТО читайте у посібнику виробника вашого автомобіля).
Навіть якщо зараз ваше авто поводиться добре, але ви давно не заїжджали в автосервіс, краще перестрахуватися. Якщо ж ви помітили незвичайні симптоми, запах, шуми, вібрації, погіршення динаміки, збільшення гальмівного шляху, невпевнена поведінка авто під час розгону, поворотів чи гальмування — їдьте в автосервіс якнайшвидше.
Пам'ятайте, що часом достатньо замінити копійчану деталь, щоб убезпечити себе від аварійних ситуацій на дорозі та в майбутньому уникнути дорогого ремонту всього двигуна, «коробки» або ходової.