Після введення обов'язкових касових апаратів (програмних реєстраторів) для більшості ФОПів податкова пояснила, як діяти підприємцям, якщо під час розрахунків сталося відключення електроенергії або касовий апарат (реєстратор) вийшов з ладу. Найчастіше дані необхідно буде відобразити у книзі обліку розрахункових операцій (КОРО), а після усунення збою/технічних неполадок провести потрібні суми через реєстратор.
Якщо суб'єкти господарювання заздалегідь не подбали про документи, які призупиняють розрахункові операції на час виходу з ладу реєстратора або відключення електроенергії, то таким ФОПам необхідно зареєструвати книги обліку розрахункових операцій та заносити туди дані у разі нештатної ситуації.
Якщо у підприємця у розпорядчих документах передбачено призупинення розрахунків у разі поломки реєстратора, відключення електроенергії, то книгу обліку реєструвати не обов'язково — лише за бажання та у разі потреби.
Передбачено і той випадок, якщо на період виходу з ладу реєстратора або при відключенні електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням КОРО та розрахункової книжки. Таким підприємцям податкова нагадує, що після встановлення відремонтованого (резервного) реєстратора чи після появи електроенергії необхідно буде провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книги. У разі обнулення оперативної пам'яті необхідно буде відновити дані з контрольної стрічки. Через реєстратор проводяться суми окремо за кожною ставкою ПДВ, акцизу чи іншого податку (збору), після чого слід виконати Z-звіт.
Нагадаємо, раніше у податковій розповіли, як і протягом якого часу ФОПу потрібно зареєструвати програмний реєстратор.
Фото pixabay.com