З початку путінського вторгнення в Україну величезна кількість іноземних брендів пішли з російського ринку.
Німецька компанія Tchibo GmbH — четвертий виробник кави у світі — також вийшла з російського бізнесу. А російська «дочка» перейшла до місцевого топменеджменту, повідомляє «Комерсант».
За даними учасників ринку, бренд Tchibo займає близько 2,6% російського ринку кави у натуральному вираженні та 1,6% у грошах.
Газета пише, що у «Чібо СНД» залишилися права на використання кавових брендів Tchibo та Davidoff до кінця 2022 року, після чого компанія має продовжити постачання кави під новим брендом.
Tchibo — четвертий виробник кави у світі та найбільший постачальник обсмаженої кави до країн ЄС.
Нагадаємо, в Україні відновлює роботу McDonald's. Спочатку компанія відкриє ресторани у Києві та на заході України.