Гроші

«Газова рулетка»: у «Нафтогазі» розповіли, як знайти управу на нечесні облгази

10:02 — 18 жовтня 2022 eye 693

Часто споживачі передають показання газового лічильника своєчасно, але в платіжках отримують нулі чи навпаки приписки.

Про те, як боротися з цим, розповіли у «Нафтогазі».

Оскільки правильно та своєчасно фіксувати показання лічильника є обов’язком облгазів, не варто соромитися звертатися до них за роз’ясненнями та вимагати здійснити звірку показань.

Після цього облгаз має передати постачальнику нові відкориговані показники лічильника, щоб у наступних платіжках за спожитий газ ви отримали актуальні цифри та суми. Адже здійснити споживачеві перерахунок постачальник може лише на підставі відкоригованих показань.

До речі, звіряти показання облгази мають як мінімум кожні пів року.

Тож у випадку неточних показань треба звертатись з офіційним письмовим зверненням до свого облгазу, у якому описати ситуацію та вимагати провести контрольне зняття показань лічильника, а також здійснити перерахунок відповідно до фактичних даних.

Самі облгази також пропонують алгоритм дій у випадку некоректних даних у платіжках. Насамперед радять звернутися до найближчого 104.ua клієнтського простору із заявою.

Для цього треба:

Перерахунок показань газового лічильника за зверненням споживача займає до десяти діб з дня подачі заяви.

Якщо облгаз відмовляється робити контрольне зняття показань і перерахунок, треба вже скаржитися до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), виклавши всі обставини справи та надавши підтверджуючі документи, якщо такі існують.

А Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» рекомендує клієнтам, які мають проблеми з відображенням показань їх газового лічильника, звертатися до НКРЕКП не просто зі скаргою про порушення з боку облгазів, а й вимагати провести їх перевірку на предмет дотримання ліцензійних умов.

Нагадаємо, раніше «ФАКТИ» розповіли, які речі потрібно мати вдома на випадок відключення світла та газу.