Українцям, які постраждали від війни, надають різноманітну міжнародну допомогу, у тому числі й через платформу єДопомога.
«Коли міжнародна організація приймає рішення про нарахування грошової допомоги людям, що залишили заяву на платформі єДопомога, вона надсилає SMS-повідомлення з кодом банківського переказу від Western Union (MTCN-код) для отримання готівки», — пояснили у Міністерстві соціальної політики та додали, що пріорітетними для надання коштів є вразливі групи людей, зокрема внутрішньо переміщені особи, люди з інвалідністю, пенсіонери, одинокі батьки, які самостійно виховують дітей, малозабезпечені сім'ї.
Перевірити або відстежити переказ можна за посиланням https://www.westernunion.com/web/global-service/track-transfer.
Отримати грошовий переказ можна двома способами:
Для отримання готівки у відділенні банку необхідно показати один із наступних документів:
«Якщо ви не можете переказати готівку на свій рахунок онлайн, відвідайте будь-яке відділення партнера Western Union („ПриватБанк“, „А-Банк“ („Акцент Банк“), „Нова пошта“, „Райфайзен Банк Аваль“, „Ощадбанк“, „Укрпошта“, „Укргазбанк“, „Українська фінансова група“). Якщо ви не можете отримати готівку у відділенні партнера Western Union, зателефонуйте нам за безкоштовним номером телефону 800 600 122», — йдется у повідомленні.
Нагадаємо, щоб перевірити статус своєї заявки, потрібно перейти на сайт єДопомога (edopomoga.gov.ua) та вибрати категорію «Виплати від міжнародних організацій»; натиснути кнопку «Перевірити статус заявки»;
вказати необхідні дані: ідентифікаційний код, тип документа та його номер. Після цього з'явиться статус заявки.
Фото Pixabay