У понеділок, 26 грудня, стало відомо про раптову смерть російського мільйонера Павла Антова. Він входив до списку найбагатших державних службовців у росії. Антов був засновником компанії «Володимирський стандарт» — великого виробника м'яса та ковбасної продукції. У 2018 році став депутатом законодавчих зборів Володимирської області. Обирався від «Єдиної Росії».
Після обрання депутатом бізнесмен задекларував дохід майже 10 млрд рублів і посів перше місце в рейтингу найбагатших російських держслужбовців, який складає журнал Forbes. У 2020 році він опустився на 26-е місце.
Павло Антов був одним із небагатьох у Росії політиків та бізнесменів, хто ризикнув публічно засудити повномасштабний напад на Україну. У червні мільйонер заявив журналістам, що ракетні обстріли житлових кварталів, які спричиняють загибель цивільних осіб, інакше як терором не назвеш.
Повідомляється, що Антов загинув в Індії. Він нібито стрибнув із даху готелю Rayagada у штаті Одіша. Тіло росіянина знайшли у калюжі крові. Його доправили до лікарні, але лікарі лише констатували його смерть.
Антов прибув до Індії, щоб відсвяткувати своє 66-річчя. Разом з ним у готелі проживали ще троє росіян. Один із них — 61-річний бізнесмен із Йошкар-Оли Володимир Биданов — раптово помер у четвер, 22 грудня.
Генеральний консул росії у Калькутті Олексій Ідамкін заявив, що у Биданова стався інфаркт. Дипломат вважає, що Антов наклав на себе руки, не впоравшись з депресією, яка була викликана смертю приятеля. Цю ж версію підтримує індійська поліція, наголосив консул.
Однак, на думку західних ЗМІ, у цій темній історії надто багато питань та сумнівних збігів. До того ж смерть Биданова та загибель Антова продовжили вже значний список впливових росіян, які за цей рік раптово помирали від інфаркту, невідомої інфекції, випадали з вікон або накладали на себе руки.
Останнім таким випадком, про який повідомляли «ФАКТИ» буквально днями, стала раптова смерть Олександра Бузакова, генерального директора суднобудівного підприємства «Адміралтейські верфі» в Санкт-Петербурзі. На цьому заводі будуються дизельні підводні човни.