Від вчорашнього вечора й до цього часу клієнти «Нової пошти» скаржаться на проблеми та системний збій у роботі сервісу.
Про це пише РБК-Україна.
Зокрема, користувачі скаржаться на те, що виникають проблеми в роботі мобільного додатка. Крім того, клієнти не можуть здійснити оплату онлайн. Оплата можлива, лише готівкою. Також не можливо отримати посилку в поштоматі.
Крім того, користувачі повідомляють про проблеми з авторизацією в додатку пошти.
На сторінці в соцмережі працівники «Нової Пошти» повідомляють про масовий технічний збій та зазначають, що вже ведуться роботи над відновленням повноцінної роботи.
Водночас на ресурсі «Підслухано в ІТ» повідомляють, що причиною збою у роботі підприємства став фішинговий лист корпоративної Gmail-пошти та системи.
«У сортувальні центри виводять усі зміни. Оцінок та прогнозів ніхто не дає», — повідомляють там.
Крім того, це джерело повідомляє, що, схоже, 18 травня відділення «Нової пошти» працюватимуть у ручному режимі.
Нагадаємо, нещодавно «Нова пошта» запустила сервіс безоплатного відправлення товару, від якого відмовився замовник. Цей сервіс називається «Легке повернення».