Вранці 26 травня у роботі Київського метрополітену стався збій. На станціях тимчасово не спрацьовував QR-код для оплати за проїзд.
Про це повідомили у КМДА.
Зокрема, на станціях було неможливо оплатити проїзд за допомогою QR-код — його зазвичай генерують у застосунку «Київ Цифровий» або видають термінали у паперовому вигляді.
Втім, як виявилося, проїзд можна було сплатити:
- транспортною картою
- безконтактною банківською карткою
- мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
При цьому у КМДА запевняли, що проблема тимчасова, а спеціалісти вже працюють над відновленням сервісу.
Згодом у метро заявили, що QR-коди, які були згенеровані зранку у застосунку «Київ Цифровий», самостійно повернуться на карту опівночі.
Замість них вже можна створювати нові QR-квитки, які працюватимуть коректно.
Нагадаємо, з 15 травня Київське метро зменшило інтервали між потягами. Час очікування у години пік у будні дні становить 3−4 хвилини, у міжпікові — 6−8 хвилин. Також було відкрито додаткові виходи на деяких станціях, які закривали на початку війни.