Через помилки в оформленні трудової книжки у громадян можуть виникнути складнощі з призначенням пенсії.
В Головному управлінні Пенсійного фонду України в Києві зазначили, що помилки можуть призвести як до втрати частини страхового стажу, так і до відмови у призначенні пенсії чи зменьшенні її розміру.
Для того, аби запобігти цьому, фахівці розповіли, на що потрібно звертати особливу увагу:
Нагадаємо, що трудова книжка — важливий документ при оформленні пенсії. В разі її втрати можуть виникнути труднощі, адже якщо дані про трудову діяльність особи після 2004 року вносили до держреєстрів, то до цього часу — ні. І для підтвердження стажу доведеться збирати документи.
Наразі українці мають змогу самостійно оцифрувати свою трудову книжку, щоб навіть у випадку її втрати дані про трудовий стаж не пропали.
Фото з Вікіпедії