Глобальній компанії українського походження Kormotech виповнилося 20 років. Вона підкорила не лише смаки українських чотирилапих, а й понад три десятки міжнародних ринків, реалізувала низку соціальних проєктів. До 20-річчя компанії ділимося 20 фактами про Kormotech.
Материнська компанія Enzym створила Kormotech у 2003 році як проект із диверсифікації існуючого бізнесу. Після вивчення ринку виникла ідея виробляти харчування для тварин.
До відкриття власного заводу Kormotech робив корм на аутсорсі в Данії. На початку українські споживачі недовірливо сприйняли кольорові гранули сухого корму, але в Америці та Європі це було звично: колір гранули означав відповідні інгредієнти — овочі, зелень, м'ясо.
Сьогодні Kormotech виготовляє 90 тис. тонн продукції на рік. Наразі підприємство забезпечує майже чверть українського ринку кормів для тварин.
Корм виготовляється за стандартами дитячого харчування. Якість кінцевого продукту ретельно контролюється — від вибору сировини до потрапляння продукту на полиці.
20 років тому в Україні понад 80% петперентів годували своїх улюбленців зі столу. Сьогодні ж віддають перевагу готовому корму, адже це збалансований раціон, що містить усі поживні речовини, які необхідні тваринам.
Метою стратегії Kormotech 2018−2023 було увійти до ТОП-50 світових виробників петфуду. Компанія наблизилась до цілі впритул, зупинившись на 51-й сходинці. Амбітна мета стратегії до 2028 — увійти до ТОП-30 із 3000 світових виробників.
Сьогодні Kormotech — у числі 20 світових петфуд брендів, що найшвидше зростають. Щоб досягти своєї амбітної мети, у найближчі 5 років Kormotech має прирости втричі.
Кожен третій український кіт чи собака віддає перевагу продуктам Kormotech від брендів Optimeal, CLUB 4 PAWS, Мяв!, Гав!
Kormotech використовує понад 2000 найменувань сировини, 90% із них має українське походження. Серед них звичні — м'ясо, овочі, ягоди та трави, а також екзотичні — лохина, амарант, кальмари.
За 20 років Kormotech реалізував десятки соцпроектів — від допомоги тварин після початку війни у 2014 році до програми гуманної освіти для школярів.
Структура бізнесу сім'ї Вовк включає не лише системоутворюючі підприємства — Kormotech та Enzym, а й інвестиційні проекти, наприклад Kormotech Америка, petcare стартапи Animal ID, Rocketo, біотех-лабораторію Explogen. Також Kormotech оголосив про запуск венчурного підрозділу.
Команда Kormotech зросла до понад 1200 осіб у 5 країнах світу. У 2023 році увійшла до рейтингів ТОП-50 роботодавців воєнного часу від журналу Forbes та рейтингу ТОП-50 від видання Delo.ua.
У 2023 році Kormotech потрапив на сторінки видань New York Times та Reuters як приклад життєстійкого бізнесу під час війни.
Під час війни Kormotech із опорою на міжнародний фонд U-Hearts створив ініціативу Save Pets of Ukraine. За перший рік проект залучив понад $ 3 млн допомоги. Сьогодні Save Pets of Ukraine — це понад 300 000 нагодованих тварин та понад 1500 тонн корму, наданого зооволонтерам.
Бренд Optimeal створив перший в Україні мультиканальний сервіс ветеринарної допомоги Optimeal Expert 9100. Щогодини лікарі сервісу приймають, в середньому, 11 дзвінків та 13 звернень у месенджерах.
Платформа LOOK 4 PAWS бренду CLUB 4 PAWS популяризує адопцію безпородних тварин. Уже вдалося прилаштувати понад 1000 чотирилапих.
У 2019 році компанія визначила соціальну місію — змінити ставлення до тварин по всій Східній Європі: не як до власності, а як до компаньйонів та членів сім'ї.
Kormotech запустив кампанію «За покликом серця», в якій через улюблені та відомі бренди вперше знайомиться з петперентами своїх чотирилапих клієнтів.
Компанія розробила платформу Kormotech Family — сімейний альбом українських чотирилапих, куди можна додати власного улюбленця та розповісти його історію.
На честь 20-річчя Kormotech передасть 100 тис. грн із кожних 20 тонн корму на допомогу дітям та домашнім улюбленцям, що постраждали від війни. Кошти будуть направлені в благодійний фонд «Голоси дітей» та ініціативу Save Pets of Ukraine.