Здоров'я та медицина

Куди скаржитися пацієнтові, якщо у лікарні вимагали сплатити благодійний внесок: у НСЗУ дали роз'яснення

9:39 — 19 грудня 2023 eye 615

Національна служба здоров'я України фінансує надання всі медичних послуг застрахованим пацієнтам: від консультацій та обстежень до необхідного лікування і реабілітації. А отже пацієнти можуть розраховувати на безоплатне лікування, включно із обстеженнями та ліками з Національного переліку.

Попри це іноді все ж трапляються випадки, коли в лікарні відмовляють у безоплатному лікуванні, гарантованому Програмою медгарантій.

Тому у НЗСУ розповіли, як діяти пацієнту.

Перше, що варто зробити — це звернутися за роз’ясненнями до керівника лікарні (або ж до власника закладу охорони здоров’я — відповідного органу місцевої влади).

Якщо спілкування з керівником лікарні не дало результату — потрібно подати скаргу до НСЗУ. Строк її розгляду становить 30 робочих днів, відповідно до законодавства. Але здебільшого розгляд займає не більше 10 робочих днів.

Як правильно подати скаргу

Необхідно надати всю наявну інформацію про порушення прав пацієнта, інакше НСЗУ самостійно звертається до заявника для уточнення інформації, і розгляд скарги займає набагато більше часу.

Готуючи скаргу до НСЗУ, вкажіть такі дані:

Подати скаргу до НСЗУ можна:

Нагадаємо, раніше в МОЗ розповіли, що робити, якщо у вашому особистому кабінеті пацієнта з'явилися фейкові дані, та як діяти пацієнтові, якщо його сімейний лікар звільнився.