Axios, посилаючись на оцінки фонду Fidelity, пише, що вартість компанії X (раніше Twitter) втратила 71,5% вартості після того, як соцмережу купив мільярдер Ілон Маск і змінив її назву. Зараз вартість компанії складає приблизно 12,5 мільярда доларів.
Як повідомляли «ФАКТИ» Ілон Маск придбав соціальну мережу Twitter за 44 мільярди доларів в жовтні 2022 року. А вже у липні 2023 року наступний крок нового власника — перейменування платформи в X.
Fidelity вважає, що на кінець листопада 2023 року X коштує на 71,5% менше, ніж на момент покупки. А кількість щомісячних користувачів платформи впала на 15% за перший рік правління Маска.
Раніше у спонтанному інтерв’ю ВВС Ілон Маск сказав, що протягом останніх кількох місяців «ситуація була справді досить стресовою», проте відмовився визнати покупку Twitter помилкою.
Втрата позицій Х може бути пов’язана із занепокоєнням щодо зростання ненависті на платформі, відсутності модерації та бойкотом великих рекламодавців.
Зокрема, американські компанії Apple, Disney, Comcast і Warner Brothers Discovery, телекомпанія Paramount та кіностудія Lionsgate припинили співпрацю з X (Twitter) через антисемітську позицію платформи.
Як повідомляє The Guardian, IBM, також один із найбільших рекламодавців X, оголосила про припинення реклами на X. Компанія прийняла таке рішення у відповідь на звіт ліберального спостерігача Media Matters, в якому виявилося, що реклама IBM і Apple розміщується разом з неприйнятними повідомленнями. У відповідь Маск назвав Media Matters «злою організацією».
«IBM не допускає ворожих висловлювань і дискримінації, і ми негайно призупинили всю рекламу на X, поки розслідуємо цю абсолютно неприйнятну ситуацію», — сказав представник компанії.
Раніше повідомлялося, що Ілон Маск взявся просувати теорію змови, яка звинувачує Клінтонів та інших відомих демократів у педофілії.