Вранці у вівторок, 9 січня, користувачі віртуального банку Monobank почали спостерігати збій у роботі застосунку. Таке вже відбувалося під час потужної кібератаки на «Київстар».
Зокрема, сьогодні не всім клієнтам Monobank вдається авторизуватися.
Крім того, користувачі в мережі повідомляли, що зокрема не працюють сервіси накопичення «Банки». Разом з тим деякі клієнти пишуть, що перекази з картки на картку діють справно.
У компанії запевнили, що працюють над усуненням проблеми. Про це написав співвласник Monobank Олег Гороховський у своєму Telegram-каналі.
«Зламалися трошки. Лагодимо. Перепрошую», — повідомив він.
Нагадаємо, наприкінці минулого року, коли сталася масштабна хакерська атака на «Київстар», український банк Monobank потрапив під DDoS-атаку. Співвласник банку тоді назвав кібератаку масованою. Втім, за кілька годин її вдалося відбити.
Щодо «Київстар», то російські хакери не залишали спроб виведення з ладу мобільного оператора. Нещодавно с проблемою компанії допомогли впоратися фахівці Служби безпеки України. За даними СБУ, ворог розраховував завдати декілька ударів поспіль, щоб максимально надовго залишити людей без звʼязку. В такому випадку тривалого перенавантаження своїх мереж могли не витримати й інші оператори, зазначили в спецслужбі.