Адвокат Роман Сімутін, який раніше розповідав про «схему», завдяки якій поліцейські за поганої погоди можуть штрафувати водіїв, які не порушували ПДД, розповів про ще один момент, пов'язаний з температурним режимом, на який потрібно звертати увагу автовласникам.
«Була нещодавно справа щодо водія, якому впаяли керування у стані сп’яніння. Він подмухав у драгер з мінімальною похибкою та дуже різними температурними показниками повітря. Під час освідування температура повітря складала +2, а в чеку драгера +19. Ви скажете, так що ж тут цікавого? Мене також спочатку це не торкнуло, поки клієнт, який має технічну освіту та працює з метрологічним обладнанням, не заглибив мене у приховані деталі роботи драгера», — пише адвокат на своїй сторінці у соцмережах.
За його словами, Drager ALCOTEST 6820, як і все метрологічне обладнання, має правильно експлуатуватися, зокрема, пройти адаптацію до зовнішнього середовища. Але в інструкції до драгера інформація про правила використання за низьких, як і за високих температур відсутня, що призводить ускладнення доведення в судах щодо похибки в роботі приладу.
Адвокат розповів, що йому довелося звертатися до Укргідрометцентру, аби довести різницю в температурних показниках та хибність результатів виміру. Метеорологи підвтвердили, що в той день температура повітря не перевищувала + 2,7 градуса.
«Постало питання: тоді яким же чином у чеку з’явився показник +19? Все просто: драгер свідомо витягли з авто тепленьким, дали дмухнути і він показав похибку. От тобі й штраф водію на рівному місці, і зростання статистики впійманих водіїв для поліціянтів. А далеко не кожен буде копирсатися в технічних нюансах драгерів. Проте тут вони не на того напали, бо ми надали докази „розводу“ і виграли суд», — пише Сімутін та радить водіям перед освідуванням вимагати сертифікат відповідності та свідоцтво про повірку приладу, а якщо ви не погоджуєтеся з показниками драгера на місці, вимагайте проведення освідування в найближчій лікарні
«Ну, і само собою, золоте правило водія ніхто не скасував: не пиячте за кермом», — додав адвокат.
Раніше Роман Сімутін розповідав, чим може бути небезпечним просте прохання патрульних переставити автівку.
Фото поліції