Почавши займатись добродійністю, Меган Маркл вирішили ще й підзаробити грошей, для чого запустила новий лайфстайл-бренд за назвою American Riviera Orchard.
Про це вона повідомила у новому інстаграм-акаунті з аналогічною назвою. Як пише PageSix, новий обліковий запис стане продовженням її старого лайфстайл-блогу The Tig, який вона вела до шлюбу з принцом Гаррі.
Бренд American Riviera Orchard реалізовуватиме товари для дому, у тому числі продукти харчування — такі як желе та джеми, а також столові прилади, столовий текстиль та напої. Також серед асортименту є кулінарні книги.
«Вона працювала над цим більше року, і це все, що близько її серцю — все, чим вона захоплена», — розповіло журналістам джерело з індустрії.
В опублікованому в соцмережах проморолику Меган Маркл розставляє квіти та зайнята на кухні.
Уточнюється, що Меган Маркл планує запустити своє лайфстайл-шоу спільно з Netflix.
Нагадаємо, що нещодавно дружина принца Гаррі виступила на щорічному фестивалі SXSW в Техасі, де в Міжнародний жіночий день розповідала про булінг і ненависть до себе та інших жінок. Вона це, зокрема, відчувала у соцмережах під час своїх вагітностей.
Фото зі сторінки Меган Маркл у соцмережах