Все частіше українці отримують неприємні «сюрпризи» у вигляді заборгованості за природний газ, при тому, що регулярно проводять оплату відповідно до показників лічильника.
Про це свідчать скарги у коментарях на Facebook-сторінці компанії «Нафтогаз», хоч на перший погляд, все виглядає обнадійливо і достойно.
«Ви вчасно передали показники, а ми вчасно все порахували і вже сформували ваші рахунки за квітень! Сплатити їх можна зараз. Через наші онлайн-сервіси швидко та зручно», — обіцяє постачальник «блакитного палива» на своїй сторінці.
Втім, замість «сліз подяки» отримує у відповідь лише докори.
«Щомісяця сплачую по показниках лічильника, але компанія що подає покази бере їх з неба, неодноразово звертались з заявою про перерахування, але віз і нині там, намутили з переходом, попередня компанія вішає лапшу, що нічого не винна, тепер знов нарахування такі що дах зносить, хоча в особистому кабінеті висвітлюється мінус кубів, зʼясувати не можливо», — пише одна споживачка.
«В особистому кабінеті немає історії платежів, немає жодного мого платежу, судом погрожують, а на електронку не відповідають, додзвонитися неможливо», — підтримує її інша українка.
Ще одну досить безглузду ситуацію описує наступна споживачка: «Ми вчасно передали показники. Ви вчасно все порахували і сформували наші рахунки за квітень. А ми вже оплатили!»
«З лютого місяця не роблять перерахунок. Я у відчаї! Одні розмови, а переплату за 267 кубів не повертають, аргументуючи, що не отримали інформацію про надлишок», — описує свою ситуацію ще одна жінка.
Не отримавши відповіді від компанії на її власній сторінці, українці почали спільними зусиллями шукати вихід з такого становища і дійшли двох висновків.
По-перше, при отриманні квитанції за спожитий газ варто перевіряти правильність нарахувань. Часом, навіть за своєчасної оплати та регулярної передачі показників лічильника, з'являються зайві цифри.
По-друге, коли буде виявлено неточність, потрібно направити оператору ГРМ листа-вимогу про перерахування на електронну пошту, а потім переслати відповідь «Нафтогазу», щоб фахівці скоригували дані в системі.
Нагадаємо, що від помилок в роботі не застрахована жодна компанія. Але, як показує досвід роботи з ПФУ, спільними зусиллями можна домогтися виправлення недоречних рішень та відшкодування коштів.