На жаль, багатьом українцям відома ситуація, коли їм повідомляють про заборгованість за природний газ попри регулярне проведення відповідних платежів.
Зокрема, йдеться про розрахунки через банківські онлайн-застосунки.
«Я ввожу показання газового лічильника при сплаті рахунків у мобільному додатку свого банку. Чому в квитанціях показання інші, а на особовому рахунку — борг?», — звернувся зі своєю проблемою абонент «Донецькоблгазу».
У відповідь газовики пояснили, чому виникає заборгованість та як виправити ситуацію.
Згідно з роз'ясненням, сума до сплати розраховується на основі даних про спожитий газ, які передає Оператор газорозподільчих мереж (облгаз).
Онлайн-банкінг (Приват24/Ощад24 та ін.) не є сервісом передачі показань. При сплаті рахунку за спожитий газ Ви вносите фактичні показання, за які платите. Але вони не фіксуються ані облгазом, ані через канали газопостачальної компанії.
Для того, щоб показання Вашого газового лічильника були зафіксовані, а рахунок формувався на основі реально спожитого обсягу газу, слід передавати показання з 1 по 5 число щомісяця або Оператору мереж, або вашій газопостачальній компанії.
Посилання на здійснення оплати надходять від неї кожному абоненту щомісяця (на електронну пошту чи у вигляді реквізитів на паперовому рахунку.
Нагадаємо, раніше у «Нафтогазі» розповіли, як правильно читати платіжку за газ.