Відомий у світі тренд-аналітик Герт ван де Кеукен ще до пандемії прогнозував, що офлайн-шопінг ставатиме дедалі популярнішим. У період пандемії, зі зрозумілих причин, онлайн-продаж був актуальнішим. А сьогодні, за спостереженням тренд-аналітиків, люди знову прагнуть робити покупки у традиційних магазинах із вітринами, примірювальними та продавцями-консультантами.
Переваги має і онлайн-, і офлайн-шопінг. У першому випадку це зручність: нікуди не треба ходити, кілька кліків мишкою — і замовлення зроблено, а згодом може бути доставлено прямо додому. Ще одна перевага — широкий вибір. У реальному магазині часто не представлена вся лінійка товарів — лише окремі екземпляри. І без допомоги інтернету ви можете навіть не здогадатися, що туфлі, що вам сподобалися, існують не тільки в бежевому й чорному кольорах, представлених на вітрині, але й у вашому улюбленому червоному.
Переваги офлайн-шопінгу в тому, що ви одразу бачите річ у всіх її нюансах. Наприклад, колір кольору сукні може бути зовсім іншим, ніж на сайті магазину. Також фактура може виявитися не зовсім такою, як ви уявляли. Та й реальна примірка — зовсім інша річ, ніж віртуальна, особливо якщо у вас нестандартна фігура.
Крім того, є три головні переваги офлайн-шопінгу, про які ви, швидше за все, не замислюєтеся.
1. Для багатьох споживачів важливий сам процес шопінгу, під час якого людина отримує нові відчуття та емоції.
Велику роль відіграють освітлення в магазині, викладення товару та музика.
2. Важлива перевага — можливість порівняти товар. Наприклад, ви рішуче налаштовані купити синю сукню в зелену смужку. Але продавець показує вам ще кілька кольорів. І, примірявши, ви розумієте, що біле плаття в коричневу клітинку має більш стильний вигляд.
3. Ви негайно отримуєте товар. При онлайн-купівлі на нього доводиться чекати кілька днів.
Раніше «ФАКТИ» розповідали про те, які одяг та взуття потрібно носити у спеку.
Читайте також: Як вибрати універсальну сумку: корисні поради
Фото з альбому Ольги Сметанської