Схоже, недільний мітинг «Free Azov», який проводився 28 липня, виявив справжнє відношення до проблем війни та полонених не тільки з боку власників ЦУМу, але й представників столичної влади. Зокрема, Контактного центру КМДА.
Про прикрий випадок, який трапився з мамою загиблого українського воїна, розповів журналіст та волонтер Денис Кошельник.
За його інформацією, мама бійця «Азову», який загинув в Оленівці, приїхала в неділю до столиці з Херсонської області з метою прийняти участь у заходах по вшануванню загиблих від рук російських терористів. Вона залишила автівку біля КМДА, а коли повернулась, то побачила, що машину забрав евакуатор. При цьому інші автомобілі (більш дорогі), залишились стояти, а на місці її евакуйованого з'явилось інше.
Повернути машину жінці не вдалося, так як на «гарячій лінії» 15−51 їй дали «пораду», яка більш схожа на знущання: чекати ранку і переночувати на вокзалі.
І це при тому, що гроші та інші речі залишилась в машині, а на руках були тільки телефон та прапори, які вона привезла на акцію.
На жаль, спроби пояснити представникам Контакт-центру КМДА ситуацію не визвали у співробітників співчуття.
«Зараз сидить в якомусь кафе … плаче, і каже, що це така «дяка за сина», — описала ситуацію жінка, з якою спілкувалась мама загиблого бійця.
На щастя, добрі люди змогли вирішити всі проблеми. Але прикрі питання після інциденту залишились.
«Номер 15−51 — цікаво, хто ж там підняв трубку і сказав матері хлопця, який загинув у Оленівці „йдіть ночуйте на вокзалі“? Що це за істота?», — запитує волонтер.
І з його питанням не можна не погодитись: дійсно, чи не забагато «істот» працюють в закладах, які повинні допомагати простим українцям вирішувати проблеми, а не «відсилати» їх куди подалі (як-то ночувати на вокзал). Чи, можливо, у Контактному центрі КМДА мають іншу думку?
Також нагадаємо, як в Одесі фітнес-тренер образив військового та розплатився за це кров'ю. До того ж згодом його мобілізували у Третю штурмову бригаду.