У мережі розгорілися суперечки навколо доцільності продажу т.зв. супутніх товарів у відділеннях «Укрпошти». Дискусію спровокувала журналістка Наталка Макогон, яка розповіла на Facebook про досвід власної родини.
Так, чоловік Макогон пішов забирати посилку, а повернувшись, обурився з приводу доцільності перетворення відділення пошти на магазин продовольчих і господарчих товарів. Втім, коли наступного дня він знову вирушив на пошту, вже купив там і цукерки, і туалетний папір.
Журналістка припустила, що продаж товарів у поштових відділеннях приносить компанії сотні мільйонів, якщо не мільярд.
«Цукерки виявилися такими собі, а „Обухівська“ — класика, тут нічого сказати», — підсумувала авторка поста.
На допис відгукнувся голова правління «Укрпошти» Ігор Смілянський, який підтвердив, що ці доходи досить значні.
Втім, чимало інших коментаторів були згодні з думкою про недоцільність «супутньої» торгівлі.
Зазначимо, що наразі у відділеннях «Укрпошти» можна не тільки відправляти і отримувати посилки і листи та купити супутні товари, але і зробити щеплення від коронавірусу.