Пенсійний фонд оновив Порядок надання в електронній формі відомостей про трудову діяльність працівника (зміни стосуються також «ФОПів» та самозайнятих осіб). Документ набуде чинності за 10 днів з дня його офіційного опублікування, повідомляє Ліга.
Такі відомості подаються у будь-який період протягом п'яти років з дня набрання чинності змінами до законодавства про запровадження обліку трудової діяльності в електронній формі (це сталося 10 червня 2021 року), з урахуванням першочерговості надання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 та менше років, а також про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються до територіального органу ПФУ або через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов'язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Робити це може сам працівник, і страхувальник чи представник страхувальника, якому керівником страхувальника делеговані відповідні повноваження.
Через вебпортал електронних послуг ПФУ відомості подають в електронній формі у вигляді XML-файлу, а за періоди
Скановані копії виготовляються у кольоровому форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, і мають містити всі сторінки трудової книжки, до яких було внесено записи.
Відомості про трудову діяльність працівника надаються одноразово. Повторно надають відомості про трудову діяльність у разі виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 1 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника чи застрахованої особи на веб-порталі електронних послуг ПФУ.
Нагадаємо, раніше юристи порадили українцям під час війни зробити нотаріально засвідчені копії всіх важливих документів, включаючи і трудову книжку (якщо вона видана вам у паперовому вигляді).