У компанії «Київстар», після відновлення мережі, знову спостерігаються проблеми зі зв'язком.
Про це пишуть абоненти на Facebook-сторінці компанії.
Про відсутність мобільного зв'язку повідомляють користувачі з різних регіонів, зокрема, зі Львова, Миколаєва та Київської області. Також абоненти не можуть перевірити рахунок, набравши комбінації.
Тому компанія радить користуватися мобільним застосунком чи телефонувати на «гарячу лінію».
Крім того, є скарги про відсутність домашнього інтернету та проблеми у роботі застосунку «Мій Київстар».
Нагадаємо, 12 грудня стався масштабний збій у роботі телекомунікаційної компанії «Київстар». Офіційно відомо, що мережу атакували хакери. Відкрито справу за вісьмома статтями.
Через збій у роботі оператора по всій країні зафіксували відсутність мобільного зв'язку та інтернету, не працював сайт оператора, мобільний застосунок «Київстар».
В СБУ заявили, що за атакою могли стояти російські хакери з групи «Солнцепек». У «Київстар» повідомили, що хакерам вдалося зламати захист завдяки обліковому запису одного зі співробітників компанії. Станом на ранок 20 грудня «Київстар» відновив майже всі сервіси — працює зв'язок, мобільний та домашній інтернет, а також роумінг.