Після того, як уряд України скасував мораторій на відключення боржників від електрики та житлово-комунальних послуг, вчасна оплата рахунків набула ще більшої актуальності.
Але інколи з необережності чи з інших причин споживач робить помилку під час оплати — не вписує особовий рахунок, не вказує у призначенні платежу свої дані або і взагалі перерахує гроші на чужий розрахунковий рахунок.
Як виправити таку ситуацію, розповіли у ГК «Нафтогаз України».
Там радять наступне:
Важливо: якщо кошти необхідно повернути на картку, надішліть довідку з реквізитами банку, а щоб перенести гроші на вірний особовий рахунок — заяву про перенесення.
Нагадаємо також про рекомендації тим споживачам, які отримують рахунок за доставку газу при тому, що вже відмовилися від газопостачання і їхня «газова труба» була фізично перекрита.